Wednesday, February 23, 2011

::PoSt YaNg X BerTaJuK::

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Lame tul aku tak update blog..maklumalah.busy memanjang je..kelas dari pagi sampai malam..nak wat macam mana da lumrah seorang pelajar..terima lah seada nya...

kali nie nak cite pasal aku tengok malaysia lawan pakistan kt kedai mamak..Nama kedai mamak 2 pinang besar...layan beb tgk bola...aq pon x thu ape sebab nye aq suke tgok bola....lagi pon skung tgk malaysia main bola boleh kate best la jugak..dari dlu...

semangt bola punye pasal...ade la niat nak beli jersey malaysia......so dengan x sengaje aq ter beli dengan en.iwan dextrous.. 

Dengan disaksi kn oleh lappy aq..aq telah membeli baju ini!

Hensem lak mamat nie...hahahah


dengan semangt nye aq pkai bju nie pegi tgk malaysia vs pakistan..nasib baik menang..2-0 uh....
bangge jd anak malaysia..(padahal waktu kalah abiz kutuk kaw2)....

lagi 1 aku skung tengah busy ngn 1 projek..nk thu projek ape..

haha sory buruk..flyer untuk projek nie x kuar lagi!

Nie la dy projek aku tengah wat...mungking korang x paham ..
aku sebenar nye skung terlibat ngn 1 projek teater...bosan2..untuk lepas gian..sebab da lame x berlakon..so aku pon decide nk join dyorng...
heheh...


p/s::komen jangan x komen..follow jangan x follow..hahah

2 comments: